promóció

#médiatervezés és vásárlás

Nyomtatott vagy terjesztett példányszám, B1 vagy B3, álló vagy fekvő csík, UU vagy UV, ad-view vagy page impression, GRP vagy share? Ugye nem is olyan egyszerű kiigazodni a különböző médiatípusok még különbözőbb kifejezései között, hát még egy orvosi vagy laikus célcsoportnak szóló kampány optimális médiamixét hetek, hónapok vagy akár egy teljes év távlatában összeállítani!

Na, ebben segítünk mi! A hazai orvosszakmai és egészség tematikájú médiafelületek teljes spektrumának-, illetve az egyes sajtótermékek tartalmi logikájának, elérés analitikájának és hirdetési konstrukcióinak mélyreható ismerete útján ügynökségünk hasznos közreműködő - a tárgyalt témák egyedisége és a megszólított célcsoportok szűk, niche jellege következtében igen speciális médiahasználati megközelítést igénylő - egészség kommunikációs médiakampányok tervezésében és vásárlásában.

A teljes ügynökségi függetlenségünket és az általunk megkötött médiaügyletek korlátlan transzparenciáját biztosító fix 15%-os ügynökségi jutalék fejében csapatunk a médiatervek összeállításától és a kondíciók tárgyalásától, megrendelésétől, leszerződésétől kezdődően, a kezelt kampányok hiánytalan és megállapodottak szerinti megvalósulásának folyamatos monitorozásán, mérésén át egészen a kommunikációs aktivitás lezárásáig, az eredmények begyűjtéséig és kiértékeléséig koordinálja-, illetve szakmailag támogatja a média management komplex és időigényes folyamatát.

#ppc kampány management

Amikor munkánk során tágabb egészség kommunikációs célcsoportok célzott és jól paraméterezhető elérésének feladatával találkozunk, a PPC, azaz kattintás alapú elszámolást biztosító promóciós eszközök mindig preferált megoldást jelentenek, hiszen a felhasználói interakciót igénylő kattintásnál kevés beszédesebb visszajelzést tudunk elképzelni a releváns célcsoporttagok megfelelő időpontban, helyen és üzenettel történő elérésére.

E kommunikációs csatorna rendszeres használóiként nagy gyakorlattal rendelkezünk a jellemzően Google Adwords és Facebook hálózatban futó PPC kampány stratégiák meghatározása, kampány célcsoportok egyedi rendszer paraméterek szerinti definiálása és azok hatékony szegmentációja, szöveges és képi kampány kreatív elemek előállítása, kampánytervek felállítása és paraméterezése, illetve a futó aktivitások célzás, megjelenés és költésoptimalizációja terén egyaránt.

Ez utóbbi paramétert, az egy célcsoporttag elérésére és kattintásának (figyelmének) megszerzésére fordított költséget tekintjük munkánk legfontosabb mérőszámának, melynek minimalizálására általában a jelentős többletmunkával járó, de cserébe remek eredményeket garantáló long-tail jellegű, a versenytársi kommunikáció fősodrásirányától el- és kitérő stratégiát választjuk koncepcionális sorvezetőnkül.

Partnereink