felület

#nyomdai kivitelezés

A papír illata, egy kiadvány fogása, a nyomtatott felületek szöveges és képi harmóniája. A sorolt és általunk is osztott remek érzéki tapasztalások mellett a kézzelfoghatósága, maradandósága miatt gondoljuk úgy, hogy a mai erősen digitalizálódó világban igenis helye van nyomtatott anyagoknak egy modern egészség kommunikációs aktivitásban.

A nyomdai kivitelezés teljes spektrumát felölelve és ezáltal mindent egy kézben tartva vagyunk képesek nyomtatott anyagok elkészítésében közreműködni, így az általunk gondozott kiadványokat a grafikai tervezéstől és tartalmi szerkesztéstől kezdődően, a nyomdai előkészítés fázisán át, a megfelelő nyomdai partnerek felkutatásán keresztül egészen a nyomdakész alapok leadásáig és a próbanyomatok, végtermék elkészüléséig elkísérjük.

Szakmai gyakorlatunkban leggyakrabban az orvosszakmai és laikus célcsoportnak szóló információs füzetek, tudományos poszterek és várótermi plakátok illetve szórólapok jelennek meg, de sok esetben foglalkozunk olyan egyedi nyomdai termékek előállításával is mint a felíró- vagy jegyzettömb, naptár, esetleg egy ismeretterjesztő CD/DVD borítója vagy komplex információs pakk doboz csomagolása.

#weboldal fejlesztés

A vonatkozó felmérések szerint csapatunk tagjai koruk szerint az első igazi digitális generáció tagjai, akik világtörténelem során először már többet tájékozódnak a neten, mint azon kívül. Hogy így van-e, nem tudjuk, az mindenesetre tény, hogy ha egy-egy projekt felületért, információs háttérországért kiállt, mi valóban a digitális formátumokhoz nyúlunk elsőként.

Több tucat kifejezetten egészség kommunikáció tárgyú online projekt után nemrég elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy az évek során kitalált, lefejlesztett, tesztelt és fejlesztési munkáinkba rendre megjelenő weboldal funkciót egy közös keretrendszerbe foglaljuk és TETRA néven, dobozkész megoldásként ajánljuk Partnereink részére.

A klasszikus PHP program nyelven íródott TETRA rendszer elemeit használva orvosoknak szóló, egyedi azonosítás után elérhető szakmai edukációs- vagy már-már virtuális orvoslátogatási/támogatási szerepet betöltő termék promóciós weboldalak-, illetve laikusoknak szóló nyílt betegség ismertető- és jelszóval védett zárt termék/terápia edukációs online felületek egyaránt idő és költségtakarékos formában előállíthatók.

#közösségi média management

Sok éven át már magát a közösségi média kifejezést is tilos volt kiejteni az egészség és gyógyszer kommunikáció területén, hiszen a szakemberek többsége valamilyen kontrolláltalan és ezáltal ezer jogi veszélyt rejtő felületként gondolt a közösségi terekre. A legnagyobb örömünkre - és talán a hazai viszonylatokban folytatott evangelizációs közreműködésünknek is hála - ez a szakmai előítélet mára sokat finomodott, a csípőből elutasítás kategóriából átkerült a megfontoljuk csoportba, így mi is egyre gyakrabban élhetjük ki szakmai ambícióinkat a virtuálszociális közegben.

Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, Google+ vagy akár Pinterest, ha csak a legnagyobb közösségi média felületeket vesszük sorba és akkor még ott vannak az ilyen-olyan szakmai megfontolásból a social médiához sorolt blogok, RSS csatornák, üzenetküldők mint a Messenger, a Whatsup, a Viber vagy az ehhez felületkaszthoz még lazábban köthető és már-már kihalóban lévő fórum műfaja- illetve az elektronikus hírlevelek, e-DM-ek. Nem csak rengeteg médiafelület lehetőség, de rengeteg lehetőség arra is, hogy egészség kommunikációs aktivitásaink szakmai és laikus célcsoporttagjait személyes terükben, közvetlenül érjük el.

A kérdés így már csak a miként és a hogyan, amire a válasz, hogy átgondoltan, kontrolláltan és alkalmazkodva a választott média felület írott és íratlan stilisztikai szabályaihoz. Ügynökségünk nagy gyakorlattal rendelkezik közösségi kommunikációs felületek és kampányok kezelésében, ezek stratégiájának és felületeinek megalkotásában, az üzemeltetésükhöz szükséges közösségi tartalmak előállításában, illetve a felhasználó interakciók folyamatosan montírozásában és szükség szerinti moderálásában, így a valódi kérdés inkább már csak az, hogy egészség kommunikációs gyakorlata során segítségünkkel Ön mikor kezd hozzá ennek a még rengeteg lehetőséget média és marketing értéket rejtő felületcsoport elemeinek meghódításához?

Partnereink